.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۹ درصد تلفات رانندگی در مازندران ویژه موتورسواران است
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به مرگ ۸۶ موتورسوار امسال در حوادث ترافیکی استان گفت: این میزان ۱۹ درصد تلفات رانندگی در استان را تشکیل می دهد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی اظهار داشت: در هشت ماه سال جاری تعداد ۸۶ نفر شامل ۸۳ مرد و سه زن موتور سوار در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت و بابل با تعداد ۱۵، ساری با ۱۳ و بهشهر با ۱۲ مورد بیشترین و شهرستان سوادکوه با یک فوتی کمترین تلفات موتور سوار را دارند.

وی افزود: بیشترین فوتی در خرداد با ۲۱و مرداد با ۱۲ مورد و کمترین در فروردین ماه با شش مورد گزارش شد و گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با آمار ۲۰ بیشترین فوتی و گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با یک مورد کمترین فوتی را داشتند و بیشترین برخورد موتور سوار با سواری ۴۱ مورد، ۱۳ مورد با کامیون و ۱۱ نفر هم وانت بار گزارش شده است.

عباسی با اشاره به فوت تعداد ۶۴ نفر از موتور سوارها در محور برون شهری و راه روستایی و مورد هم محور درون شهری افزود: از کل فوت شدگان ۵۳ نفر در بیمارستان و ۳۳ نفر هم در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: امسال تعداد ۴۵۰ نفر هشت ماهه سال جاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که ۱۹ درصد آن مربوط به موتور سوارها هستند و شایع‌ترین علت مرگ موتورسوارن در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در هشت ماهه سال جاری بوده که امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.